En este canal atendré totes les qüestions que vos preocupen i de les quals vullgau obtenir una resposta directa i immediata. Si teniu qualsevol observació sobre el vostre municipi, per exemple pel que fa a millores en carreteres, camins, infraestructures o actuacions en general, m’encarregaré de traslladar-les als organismes oportuns per a donar-vos una contestació en la major brevetat possible. Podeu també, des d’este apartat, aportar els vostres dubtes, consultes o comentaris.

* L’usuari de la web dóna el seu consentiment exprés i inequívoc i, per tant, autoritza a la Diputació d’Alacant a incorporar les dades que faciliti per aquest mitjà als seus fitxers automatitzats i al seu tractament i ús amb la finalitat de gestionar les seves qüestions i rebre comunicacions, d’acord amb la normativa vigent a cada moment sobre Protecció de Dades de Caràcter Personal.

Hola!

En Octubre estuvimos con el Presidente del Gobierno, Mariano Rajoy, visitando vuestro bonito y acogedor pueblo. Como bien sabes seguimos recorriendo toda la provincia. Aunque no te puedo definir una fecha exacta, dentro de la programación de visitas a los diferentes municipios tenemos intención de volver a pasar por Finestrat.

Un saludo y muchas gracias.

Hola María José,

Me gustaría empezar agradeciendo tu interesante propuesta. Como imagino que ya sabrás, desde el Gobierno Provincial estamos llevando a cabo diferentes actividades para abrir los jardines de la Diputación de Alicante a la ciudadanía. La festividad del 9 de Octubre o el mercadillo navideño son algunos de los ejemplos más recientes. Por ello, aprovecho la ocasión para invitarte que pases por aquí los días 14 y 15 de Mayo para celebrar el Día Internacional de la Familia. Ya me contarás que te ha parecido!!

Un saludo.

Hola!

Agradezco tus amables y sinceras palabras.

Un fuerte abrazo.